قوانین یدکی فا

حساب کاربری

  1. هر کاربر برای استفاده از خدمات یدکی فا باید یک حساب کاربری داشته باشد. همچنین تکمیل اطلاعات حساب کاربری ضروری است.
  2. هر شخص با هر شماره منحصر به فرد فقط مجاز به افتتاح یک حساب کاربری می باشد.
  3. کاربران مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در حساب کاربری خود را می پذیرندو و در صورت تغییر هر بخش از این اطلاعات باید حساب کاربری خود را به روز کنند.

نحوه ثبت و ارسال سفارش

  1. سفارش های خود را در یدکی فا می توانید از طریق واتساپ یا شماره تماس 1656-233-0912 پیگیری نمایید. همچنین کلیه سفارشات در بخش سفارشات حساب کاربری هر شخص قابل پیگیری می باشند.
  2. افرودن کالا به سبد خرید به معتی رزرو کالا نیست و بهتر است مشتریان در اسرع وقت نسبت به تکمیل سفارش خود اقدام کنند تا با مواردی مانند اتمام موجودی، افزایش قیمت و … مواجه نشونذ.
  3. در صورتی که کالا سفارش داده شده موجود نباشد و کاربر وجه را به حساب یدکی فا واریز کرده باشد، یدکی فا می تواند با موافقت مشتری کالای دیگری را جایگزین کند. در غیر این صورت وجه فقط به همان حسابی که از آن پرداخت صورت گرفته، برگشت داده خواهد شد.
  4. تحویل سفارشات در آدرسی که به طور دقیق مشخص نشده باشد (ابه خصوص پلاک و واحد) و در مکان های عمومی مانند کافه و مرکز خرید و … امکان پذیر نمی باشد.
  5. یدکی فا تلاش می کند تا همه بسته ها در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان برسند. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد خواهشمند است هنگام تحویل بسته از سلامت محصول اطمینان حاصل کنید و در صورت آسیب دیدگی از تحویل بسته خودداری کرده و همان لحظه به ما اطلاع دهید.
  6. حتما هنگام تحویل سفارش خود اقلام سفارش را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مغایرت یا کم بودن اقلام کالای تحویلی نسبت کالای ثبت سفارش شده؛ به مأمور تحویل بسته اعلام کرده و از تحئیل گرفتن سفارش خودداری نمایید و سپس بلافاصله به یدکی فا اطلاع دهید. 

سیاست رعایت حریم شخصی

  1. اطلاعات کاربر تنها برای ارائه خدمات، ثبت سفارشات و سایر فرایند های ارائه خدمات توسظ یدکی فا استفاده می شود.
  2. خرید شما به منزله پذیرفتن شرایط و قوانین یدکی فا می باشد.

شرایط 7 روز ضمانت بازگشت کالا

مجموعه یدکی فا شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر خرید کنند که امکان مرجوعی کالا تا 7 روز در همین راستا وضع شده است که شرایط برخورداری از این امکان به شرح زیر می باشد:

  1. قطعه خریداری شده دارای نقص فنی باشد.
  2. خرابی فیزیکی قطعه که باید در زمان تحویل بسته از مأمور مربوطه اطلاع دهید و از تحویل آن خودداری نمایید.
  3.  عدم تطابق سفارش شکا از لحاظ برند، مدل و … با کالای تحویلی.
  4. شرایط مرجوعی زمانی قابل استفاده هستند که به بسته بندی آن آسیب وارد نشود و لیبل کالا از آن جدا نشده باشد.
  5. کالاهایی که به دلایلی مانند نصب نادرست، عدم سالم نگه داشتن کالا توسط فرد گیرنده و سایر عواملی که مسئولیت آن ها در دایره وظایف بدکی فا نیست، آسیب دیده باشند تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نیستند.
  6. لوازم یدکی مصزفی مانند انواع فیلتر و روغن، پس از باز شدن قابلیت مرجوعی را ندارند.
  7. قطعاتی که به صورت سفارشی برای شما تهیه می شوند چون با آگاهی و درخواست مستقیم خود مشتری (تلفنی یا فرم مربوط به ثبت سفارش کالا خاص) تهیه می شوند، قابلیت بازگشت و مرجوعی را ندارند.
  8. فرایند بازگشت کالا باید تمامی مراحل ثبت درخواست، بررسی و تأیید آن را طی کند و در صورت تأیید امکان بازگشت کالا، در بسته بندی درست و اولیه به آدرسی که در طی همین مراحل از یدکی فا دریافت می کنید ارسال شود. پس از رسیدن کالا به انبار یدکی فا و در صورت تأیید کارشناسان ما مبنی بر رعایت شرایط بازگشت کالا، وجه پرداختی شما به همان حسابی گه پرداخت از آن صورت گرفته واریز و عودت داده می شود.
  9. از بازگشت کالا بدون هماهنگی با یدکی فا به طور جد خودداری کنید و یدکی فا هیچ مسئولیتی از این بابت بر عهده ندارد.
  10. توجه داشته باشید در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی امکان پذیز باشد، لازم است که جعبه و تمام محتویات آن به درستی نگهداری شود و دور انداخته نشوند. بازگشت کالا در بسته بندی های دیگر امکان پذیر نمی باشد.
  11. هنگام خروج کالا و سفارشات شما از انبار یدکی فا از آن ها عکس برداری شده و پس از ارسال کالا عکس نگهداری می شود و در صورت پیشامد احتمالی خرابی بسته توسط مأمور تحویل و عدم مسئولیت پذیری عکس برای شما ارسال می شود.